top of page
barista-5055060_1920.jpg

TEENINDUSKOOLITUS

3 peamist ootust suurepärase klienditeeninduse loomisel

MIKS SEE KOOLITUS?

Image by Paul Skorupskas

FOOKUS

Fookuses on

suurepärase teeninduse

3 peamist komponenti - teenindaja oskus juhtida

klienti,

teenindusprotsessi ja

iseennast.

Image by Sourabh Panari

KASU

Teadlik, enesekindel, julge ja praktiliste tehnikate, nippide ja nõuannetega teenindaja on iga ettevõtte pärl.

Image by Danist Soh

MÕJU

Õnnelikud kliendid on erakordse klienditeeninduse ja suurepärase kliendikogemuse otsene tulemus. See juhtub kui teenindajad ainult ei tea seda, vaid oskavad ise selleks panustada.

Koolitus on 

Meeskonnajuhile, kellel on koos suurepärased inimesed, kuid neil on
vaja paremaid oskusi, et pakkuda suurepärast klienditeenindust.  

 

Teemad:

Kliendi vajadused teenindusprotsessis ehk hea teeninduse nurgakivid, viitamaks, et teenindus on enamat kui “tere” ja “head päeva”. 

Mugavus, abivalmidus ja sõbralikkus 3 klientide peamist ootust 
suurepärasele teenindusele. Milline on meie praktika vastata klientide ootustele.

Suhe ja suhtlemine kliendiga. Oskus ja julgus kasutada erinevaid suhtlemis -ja mõjutamistaktikaid sujuva ja lahendusi pakkuva teeninduse loomiseks. 

Keeruline klient –  kuidas ennast hoidvalt ja klienti väärtustavalt koostöiselt suhelda.

Boonus:

5 käitumisvalikut, mis näitavad, et teenindus pole ettevõttes prioriteet ja

3 majakat suurepärase teeninduskogemuse loomiseks.

barista-5055060_1920.jpg

Miks me räägime teenindusest?

Eduka ettevõtte keskmes on kliendid ja nende vajadused. Klienditeenindus võib olla sinu brändi nurgakivi või  purustada sõrmenipsuga kõik pingutused edukaks kasvamise teekonnal. Miks? Sest kliendid on targemad, ootusrikkamad ja neil on rohkem alternatiivseid valikuid kui kunagi varem. Võidavad need, kes keskenduvad kliendi rahulolule.

Kuni 47% klientidest otsustab mitte valida ettevõttet, kellega oli kehv klienditeenindus. Ning kuni 93% inimestest on tõenäoliselt korduvkliendid, kui ettevõtte klienditeenindus on tähelepanuväärne.

Klientidel on ainuvõim ettevõtte käivele ja kasumile ning klienditeenindajad on esimesed kliendikogemuse loomise liinis, kes saavad anda kaasa enamat kui krõbisevas paberis toote või teenuse. Nemad annavad suure panuse kliendi emotsionaalse kogemuse pagasisse, mille mõjul klient edaspidi eelistab või väldib sama ettevõtet.  Klientide hoidmine on alati maraton, kus üks vastupidavusala komponente on teenindus. Õnnelikud kliendid on erakordse klienditeeninduse ja suurepärase kliendikogemuse otsene tulemus. 

"Inimesed unustavad, mida sa ütlesid,

inimesed unustavad, mida sa tegid,

kuid inimesed ei unusta kunagi,

kuidas sa neid tundma panid."

                                                                           Maya Angelou

bottom of page