MÜÜGIKOOLITUS
Meisterlikud müügivestlused, mis aitavad klientidel võita
MIKS SEE KOOLITUS?
FOOKUS
Fookuses on meisterlikud müügivestlused, mille eesmärk on tagada kliendi võit.
See on kliendi vajadus, selgete eelistega toode ja kirss tordil kliendikogemus.
KASU
Kliendi võit on alati Sinu võit!
Kui müügiinimese hoiak on sellel kursil, siis ebaõnnestumine on välistatud.
•
MÕJU
Inimesed ei osta
tooteid ega teenuseid – nad ostavad emotsioone.
Autentsed ja meisterlikud müügivestlused ei teeni vaid raha ega müü toodet, vaid ehedat suhet ja emotsioone.
Koolitus on
Müügiinimestele ja müügimeeskonna juhtidele, kelle eesmärk pole selgeks saada müümine,
vaid kes peab oluliseks ka kliendi rahulolu ja lojaalseid suhteid.
Teemad:
Eristuv "tere" ja suhte loomine kliendiga
• Avang - julge, eristuv, ja isikupärane
• Asi on suhtes - ühise keele ja empaatia loomine kliendiga
• Kliendi vajaduste keele kuulama õppimine
Klienti kaasav müügi juhtimine ehk oskused, mis viivad kliendi võiduni
• Baasilised suhtlemisoskused:
• Lingvistilised taktikad - mida ja kuidas öelda, et siduda kliendi vajadused ja meie pakkumised
• Veenmiskunst - ole autentne, mitte manipuleeriv
Müügivestluse lõpetamine ja "kirss tordil"
• Closing - julge ja tulemuslik sõlmimine. 10 closingu tehnikat
• “Kirss tordil” ehk midagi enamat
Miks me räägime müügist?
Müük paneb maailma käima! Meile kõigile meeldib osta, aga ei meeldi kui müüakse. Sama paradoksi ees on iga müügiinimene - kuidas läheneda, pakkuda ja suhelda kliendiga nii, et ühekordsest kohtumisest saaks kirss tordil kogemusega müük ja pikaajaline koostöösuhe.
Osta on praegusel ajal lihtne - kliki, salvesta ja kinnita ostuvalik. Klient teeb valiku mugavusest, variatiivsusest ja hinnast lähtudes. Samad alateadlikud soovid on klientidel ka väljaspool veebikeskkonda. Me ootame müüki, mis toimuks kiiresti, mugavalt, kõiki meie soove arvestades ja mis peamine, negatiivsete emotsioonide vabalt.
Müügis me ei müü ainult toodet/teenust, vaid suhet, kogemust ja emotsiooni. Võidukad on need müüjad, kes ei loe raha, vaid loevad rahulolevaid kliente. Kliendid teevad valiku Sinu ettevõtte kasuks mitte toote ega müügisoskuste, vaid tervikkogemuse pärast.
"Suurepärased müügiinimesed on suhete loojad, kes pakuvad väärtust ja aitavad klientidel võita."
Jeffrey Gitomer
"Igal müügil on 5 peamist takistust:
pole vaja, pole raha, pole kiiret, pole soovi, pole usaldust."
Zig Ziglar